niedziela, 21 maja 2017

Kuchnia, trudny orzech do zgryzienia - inspiracje kuchenne

"Ale jaka kuchnia?! Aneks kuchenny?! To jest wnęka! W tym mieszkaniu nie ma wcale kuchni!"
O! takie najczęściej słyszałam komentarze na temat miejsca, gdzie miało się znaleźć serce domu.
Centrum wszechświata, gdzie głodne paszcze domagają się posiłku i drą się o kanapki (chrupki i wodę). A było sobie kupić chatę z porządną dużą kuchnią.......;)
Kuchnia to nie sandałki, które wyrzucisz za miesiąc jak się rozwalą. Trudny orzech miałam do zgryzienia, ale co robić jak się już mieszkanie kupiło.

Inspiracje miały na celu poprowadzić mnie we właściwym kierunku, a tylko poniosły na manowce. Bo co zrobić, jak się jest taką kozą, którą ciągnie do prostych otwartych kuchni w stylu skandynawskim z zielonymi jak trawka krzesłami w jadalni, a jednocześnie chcą mieć nowoczesną kuchnię na wysoki połysk. Po namyśle jednak oglądam amerykańskie kuchnie z marmurowymi blatami.



Bardzo przyjemna ta zieloność, ale otwarte szafki to jednak nie dla mnie.

Długi stół, warunki idealne do biesiadowania z rodziną 

Ciekawy pomysł na barek, połączony z szafkami. Nawet myślałam o takich krzesłach, ale finalnie nijak mi pasowały do kuchni. Zdjęcia z Homebook.pl

Trick stosowany w wielu realizacjach. Zlew pod oknem, białe lampy ciekawie kontrastują z granatową roletą. Proszę państwa architekctwa, nie projektujcie nam kaloryferów pod oknem.

Jadalnia w bieli, z krzesłami przypominającymi nasze rodzime patyczaki.

Podobny układ kuchni źródło mamkuchnie.pl

Wyspa na kółkach źródło onet dom

Nowocześnie i biało z orientalnym wzorem źródło dom z pomysłem

Białe szafki z ciemnym blatem źródło

Na wysoki pomysł, bardzo po amerykańsku i ta lampa, boska jest źródło

Zostawmy jednak w spokoju zdjęcia z internetu. Nijak się one mają do rzeczywistości. Mikroskopijne wymiary kuchni w blokach wymuszają na inwestorach skupianie się raczej na ergonomicznym rozplanowaniu sprzętów (a raczej ich upchnięciu), niż na walorach estetycznych.



Zdjęcia z deccoria.pl Rustykalne klimaty

Zdjęcia inspiracji odgrzebuję z archiwum po roku, więc do większości zdjęć nie mam już niestety linków ani odnośników i nie mam możliwości ich odnaleźć, Te źródła które mam, podaję, a pozostałe mam nadzieję się na mnie nie obrażą, resztę będę linkować w miarę możliwości. 
Wszystkie zdjęcia są umieszczone również na moim Pintereście O TUTAJ.

Brak komentarzy: