czwartek, 25 maja 2017

Bajka o łazience :)

Dawno temu, za górami, za lasami, w małym zapyziałym, omszałym domku mieszkała dziewczynka, prawdopodobnie była królewną, ale nie o to chodzi. Marzyła o wielkim pałacu z salonem do picia kawusi w błękitnych filiżankach, o ogromnej sypialni i łożu z baldachimem i o wielkiej wannie :)
W domku była niestety tylko balia na wrzątek, a wychodek.. no cóż, kawałek dalej w drewnianej budce z serduszkiem. Może i klimat był, i okolica sielska, bo wokoło było pięknie, pola, lasy, jeziora, ale dziewczynka i tak twierdziła, że psy dupami szczekają i marzyła o pałacu. W przerwach między warzeniem zupy na trójnogu, zbieraniem ziółek, a kiszeniem ogórków i nietoperzowych nóżek do eliksirów, zbierała sobie inspiracje w internecie. Kiedy było ją już stać na własne mieszkanie, a właściwe kiedy bank dał jej kredyt, nie posiadała się z radości, że w końcu będzie miała swoją wymarzoną łazienkę, a pałac może kiedyś też.

Mój wzrok zawsze przykuwają stonowane kolory, szarości ocieplone drewnem, pudrowy róż i oczywiście biel (nie tylko ceramiki),


1. źródło łazienka z zegarem






Lubię też nieco chłodniejsze klimaty, ostrzejsze kąty, z większym kontrastem i minimalistyczne.

3. źródło


Okrągłe lutra i ciekawe okrągłe umywalki.

5 źródło

6 źródło Moje Szkło

Szare cegiełki na ścianie bardzo mi się podobają, ale unikam tego  stylu u siebie w domu.





Biel, biel i jeszcze raz biel.


10. źródło Dom z pomysłem


11. źródło Kolorowa umywalka

I biel trochę z czernią ;) wraz z praktycznymi szafkami pod umywalką.



13. źródło Paradyż MODUL/PURIO

 Poszukiwania praktycznych rozwiązań do małej łazienki prowadzą mnie do wnętrz, które już są mniej designerskie. Niestety. Wielkie zabudowy i szafki z lustrami już nie wyglądają tak dobrze ;) A przecież w łazience trzeba zmieścić kosmetyki, suszarkę, ręczniki, zapas chemii, proszki do prania, pojemnik na brudne ubrania, papier toaletowy (i zapas!!).


Wanna jest już często produktem 2w1 z zestawem prysznicowym i parawanem szklanym.

Trzeba też gdzieś wcisnąć pralkę. Uwaga - pralka jest dość wysoka, więc połączenie jej blatem z umywalką nie zawsze koresponduje z wygodą osób korzystających.


17. źródło



Kolorowe kafelki. Ale o tym kiedy indziej ;)


Ciekawe i dostatecznie mocne oświetlenie, bo w blokach okno w łazience jest rzadkością.



Która łazienka Wam się najbardziej podoba? A może Wy macie ciekawe inspiracje łazienkowe? Zachęcam do dyskusji  poniżej w komentarzach :)

Zdjęcia inspiracji odgrzebuję z archiwum po roku, więc do większości zdjęć nie mam już niestety linków ani odnośników i nie mam możliwości ich odnaleźć, Te źródła które mam, podaję, a pozostałe mam nadzieję się na mnie nie obrażą, resztę będę linkować w miarę możliwości. 
Wszystkie zdjęcia są umieszczone również na moim Pintereście O TUTAJ.

1 komentarz:

emilia pisze...

Dzięki za inspiracje tymi praktycznymi łazienkami!