czwartek, 6 lipca 2023

KSIĄŻKA

 Jaka jestem naprawdę? Któż to wie.... Ja nadal nie wiem. Jak to możliwe, że nagle, ni z tego ni z owego zaczęłam pisać książkę? Historie układają się w mojej głowie, odkąd pamiętam. Spisuję je, porządkuję i najczęściej chowam w szufladzie biurka. Tym razem, za namową męża i mamy postanowiłam opublikować jedną z nich. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o opowiadaniach Wattpada, o autorach i komentatorach, o całej społeczności i pomyślałam, że też spróbuję. Z góry dziękuję za wsparcie i każde miłe słowo.


#wirus #CBC 
Choć samo CBC znam od wielu, wielu lat, zaczęłam pisać tę historię dopiero dwa lata temu. Miałam gotowy wstęp i pierwszy rozdział. Pomysł zaczerpnęłam ze snu. Nie wiedziałam, że staną się częścią jednego opowiadania. Główną bohaterką "Wirusa CBC" jest Marta. Dziewiętnastolatka, młoda kobieta, ale jednocześnie nastoletnia dziewczyna. Na początku opowiadania, przypadkowo poznaje Grzegorza, wąsatego policjanta. Tak charakterystyczny bohater potrzebuje przeciwwagi, w postaci młodego chłopaka, więc pojawia się Darek. Na tle klęski żywiołowej, spowodowanej deszczem meteorytów, humor poprawiają nam gadające koty i niesforne dzieciaki z sąsiedztwa, tajni agenci i miejscy urzędnicy.  

Wszystkie wydarzenia i bohaterowie są wymyśleni, a jakiekolwiek podobieństwo do prawdziwych osób i zdarzeń jest czysto przypadkowe. 

Do portalu Wattpad trzeba się zarejestrować i zalogować, na przykład przez FB, lub konto Google. 
Zachęcam do polubienia i komentowania.

https://www.wattpad.com/user/izostworek

Brak komentarzy: