wtorek, 16 maja 2017

IKEA HOME PLANNER. Planowanie mieszkania cz 2.

Czasami, gdy sobie myślę, że zwariuję od tych gołych ścian, że nigdy, ale to nigdy nasze mieszkanie nie będzie wykończone na TIP TOP, przypominam sobie początki. Kiedy ściany były naprawdę gołe... i łyse, a mój ulubiony Mąż dwoił się i troił, żeby skręcić meble. I tu poprzypomina mi się IKEA HOME PLANNER, który w kwestii planowania mieszkania pomógł mi bardzo. Sprawdza się on przy planowaniu kuchni, ale ma też bibliotekę mebli biurowych i jadalni, z których można już coś sklecić. (Przy planowaniu większego pomieszczenia, z dużą ilością elementów program niestety lubi się zawieszać).

Zaprezentuję Wam moje nieudolne próby wizualizacji przy urządzaniu aneksu kuchennego z częścią salonu. Miałam niestety trochę problemów z wyrysowaniem krzywych ścian w salonie, więc są proste tam gdzie jest skos.




Wstępnie kuchnia miała być biała z połyskiem i bez uchwytów, blaty czarne, zlew czarny, mikrofalówka z piekarnikiem w słupku. Do tego duża wyspa kuchenna z miejscem do pracy i do siedzenia. Planowałam najtańsze białe lampy Melodi, szare ściany, szarą dużą kanapę, stolik i wygodny fotel przy regale z książkami. W całym mieszkaniu chciałam dębową jednolitą podłogę.





Wiedziałam już, że nie zmieści się tradycyjna jadalnia ze stołem i krzesłami, miałam natomiast nadzieję, że uda nam się ustawić stół rozkładany, jeśli będziemy chcieli zaprosić gości na większą imprezę. 



Testowałam również opcje kolorowej kanapy, innych frontów i blatów, ciemnych lamp i białej podłogi. 





A to co mi wyszło w rzeczywistości to zupełnie inna bajka :)


Brak komentarzy: