poniedziałek, 12 grudnia 2016

W drodze do nowego - Inspiracje łazienkowe cz.I

Odebraliśmy klucze, ręce nam się pocą z wrażenia.
Znacie ten dreszczyk emocji? Całe mieszkanie moje moje i tylko moje.
Mogę w nim zrobić co chcę, mogę je wymalować, wykafelkować, urządzić jak mi się podoba.
Ziszczą się w końcu wszystkie moje designerskie marzenia ;)
Buhahahahahahha J

Ileż to ja miałam inspiracji, pomysłów, planów, katalogów ze zdjęciami,
fotek zapisanych w komputerze, na Pintereście, zalajkowanych na Fejsbuku.
Wspominam niezliczoną ilość wpitych kaw przy przeglądaniu Homebooka J
Z takim rozrzewnieniem wspominam, bo jednak marzenia a rzeczywistość  to dwie różne rzeczy.

Moja pierwsza myśl – czerń i biel. Piękna i prosta. 
Biała glazura, ciemne uchwyty i czarne baterie, białe ściany, białe meble i biała podłoga, czarne dodatki.



Inspiracje łazienkowe. Łazienka szła na pierwszy ogień.
Kludi Zenta zauroczyła mnie od pierwszego wejrzenia.
Mało brakowało a bym się zakochała, gdyby nie głosy sprzeciwu, że droga i niepraktyczna, a czarne to się zaraz porysuje.


Zdjęcia pochodzą ze strony www.ekspertbudowlany.pl „Łazienka w czerni i bieli”



Cena baterii umywalkowej Kludi Zenta XL: czarna 452 zł, biała 449 zł
Cena baterii wannowej z prysznicem: czarna 606 zł, biała 509 zł + słuchawka 209 zł.
(Ceny i zdjęcia pochodzą z portalu łazienkaplus.pl, jest nawet jakaś promocja)

Jednak, czym częściej się przyglądałam czarno białym inspiracjom tym bardziej czułam, że te wnętrza są zbyt chłodne i sterylne. Nasz domowy łazienkowy bajzel z kocią kuwetą, dzidziusiową wanienką i stertą prania w tle będzie się prezentował komicznie na tle biało czarnej eleganckiej łazienki.
Potrzebujemy więcej barw w naszym mieszkaniu, takiej szarej strefy i czarno białe to jednak nie dla nas.


Brak komentarzy: