poniedziałek, 4 września 2017

Wohnidee Haus 2013

Ostatni z cyklu Wohnidee Haus, rok 2013, do którego udało mi się dokopać w zasobach internetu. Oczywiście do czasu, kiedy to pojawi się nowy. Tak jak pisałam we wcześniejszych postach, lubię niemiecką prostotę w urządzaniu wnętrz. Są przytulne i zarazem przejrzyste, nie męczące dla oka, nie przeładowane nadmiarem dodatków i świetnie skomponowane kolorystycznie. Podobają mi się również nowoczesne, ale nie przesadzone bryły domów, proste, klasycznie wykończone, bardzo uniwersalne, komponujące się z otaczającą zielenią.




"Maxime 100 D" to projekt bliźniaka, o powierzchni jednego segmentu wynoszącej 173,62 m2. 
Na parterze znajduje się kuchnia, spiżarnia, jadalnia, salon, WC i pomieszczenie techniczne. 
Piętro zajmuje duża sypialnia z garderoba i łazienka, a właściwie salon kąpielowy z sauną, oraz mały pokój -biuro. Ostatnia kondygnacja (pod skosami na poddaszu) to pokój dziecięcy/młodzieżowy, z osobną łazienką.








Część dzienna utrzymana w ciepłych odcieniach beżu, bieli, naturalnego drewna, z mocniejszym akcentem pomarańczu bardzo przypadła mi do gustu. Poddasze wykończone karton-gipsem to już całkowicie nie moja bajka, turkus i mocno kontrastujący żółty (a może kanarkowo zielony) to połączenie mocno gryzące w oczy. Myślę, że zaaranżowanie przestrzeni dla juniora, w innych kolorach, na powierzchni ponad 40 m2 nie byłoby dla mnie problemem.






 



Tutaj film z Wohnidee Haus 2013
I plan domu ze strony producenta 
Wszystkie zdjęcia znajdziecie na moim "Pintereście" TUTAJ.
Zdjęcia pochodzą z portalu WUNDERWEIB źródło TUTAJ
oraz ze strony firmy VIEBROCKHAUS źródło TUTAJ która jest producentem domów.

Brak komentarzy: