piątek, 28 kwietnia 2017

W poszukiwaniu zapachu idealnego cz 3.

Zakupy perfum przez internet mogą być idealnym rozwiązaniem jeśli chcemy zaoszczędzić kilka złotych. W e-drogeriach ceny są zwykle niższe, ale musimy być ostrożni i robić zakupy w sprawdzonych i pewnych miejscach.
Szkoda by było trafić na podróbkę.
(Finalnie i tak "przy okazji kupujemy" znacznie więcej)
W wyborze perfum zwykle kieruję się składem i nutami zapachowymi, ale często wyglądem flakonika, czytam także opinie na portalu fragrantica.com.
Kilka razy trafiłam na przepiękne zapachy, które bardzo przypadły mi do gustu, ale kilka razy zaliczyłam też mega wtopę ;)
Najwięcej jednak miałam takich uniwersalnych, mało zapadających w pamięć perfum, które nie wywołały u mnie większych emocji.
Pomimo że przetestowałam już dużo, a trzecią i ostatnią część opiszę poniżej, nie znalazłam jeszcze zapachu idealnego dla siebie.

Narciso Rodriguez For Her (woda perfumowana)
Skład: Głowa: brzoskwinia, róża; Serce: piżmo, bursztyn; Podstawa: paczuli, drzewo sandałowe;

Kwintesencja nowoczesnych i zmysłowych perfum. Dopełnienie seksownej kreacji na gorący wieczór. I moja ulubiona paczula w podstawie, dająca pudrowe ciepłe wykończenie.
Czuję mocno słodkie owoce, ale nie rozróżniam niestety ani brzoskwini ani róży. Czerń i pastelowy róż opakowania to niesamowicie zgrany duet. Polecam mniej nieśmiałym  koleżankom.






Carolina Herrera 212 VIP Rose (woda perfumowana)
Skład: Głowa: szampan, nuty owocowe; Serce: kwiat brzoskwini; Podstawa: białe piżmo, bursztyn, nuty drzew;
Tak jak z uwielbieniem podbierałam Mamie „Chic”, a Tacie „212”, to było w ubiegłym tysiącleciu, o tym zapachu jednak nie umiem nic ciekawego powiedzieć.
Słodkie owocowe kwiatowe nuty w pudrowo różowym opakowaniu i … nic więcej nie pamiętam. Zainteresował mnie natomiast “Good Girl” …….. z uwagi na flakonik w kształcę pantofelka ;)






Calvin Klein Downtown (woda perfumowana)
Skład: Głowa: gruszka, tunezyjskie neroli, śliwka, bergamotka, włoska cytryna; Serce: gardenia, różowy pieprz, liście fiołka; Podstawa: piżmo, benzoina, kadzidło, wetiweria, cedr;
Nie wiem czemu z uporem maniaka kupuję te różowe słodkie zapachy. Przyciągają mnie swoją dziewczęcą, nieziemską siłą różowości, a potem zostawiają na lodzie (bez kasy).
Każda z nas ma w sobie coś co każe czasami kupić różową gumkę do włosów w Rossmanie albo wściekle różowe skarpety. Pielęgnujmy w sobie to wewnętrzne dziecko.
Jeśli chodzi o perfumy, to Calvin Klein i tym razem mnie nie powalił na kolana. Zapach jest słodki i ulotny, ale ładny.




Lancome Miracle (woda perfumowana)
Skład: Głowa: frezja, liczi; Serce: pieprz, jaśmin, imbir, magnolia, mandarynka; Podstawa: jaśmin, piżmo, bursztyn
Uwielbiam Umę Thurman i wszystkie wyżej wymienione składniki, więc zakupiłam  większą fiolkę perfum. Niestety coś na mojej skórze nie zagrało i pachną po prostu mydłem.









Lacoste Eau De Lacoste Sensuelle (woda perfumowana)
Skład: Głowa, czarna porzeczka, pieprz; Serce: mieczyk, róża,
groszek; Podstawa: bursztyn, nugat

Jak to możliwe że wszystkie zapachy w fioletowych pudełkach pachną dla mnie tak samo? Nie wiem, czary jakieś.
Słodkie i  bardzo owocowe. Może gdyby ten aligator z logo odgryzł mi nogę, wywołałyby u mnie większe emocje.






Lolita Lempicka Lolita Lempicka (woda perfumowana)
Skład: Głowa: bluszcz, anyż gwiaździsty, czereśnia; Serce: Lukrecja, irys, fiołek, amarylis; Podstawa: czekoladka, wetiweria, wanilia, piżmo, fasola Tonka
Dostałam jako gratis i chyba sama bym tych perfum nie kupiła, może nawet nie wzięła do ręki. Wszelkie fiolety powinny mnie odstraszać na kilometr.
Fiołki, anyż, lukrecja i wanilia. Posypane czekoladą. Jestem trupem, za słodzonym na amen w pacierzu.






Guerlain My Insolence (woda toaletowa)
Skład: Głowa: cytrusy, mailna; Serce: migdały, jaśmin; Podstawa: paczuli, wanilia, fasola Tonka
Nie czułam wcale mojej ukochanej paczuli, bo wszystko przyćmiła chyba ta fasola z migdałami.
Zakochana w Shalimar i Idylli szukałam czegoś eleganckiego, zmieniającego się na skórze. No tym razem pudło.
Chyba jednak niektóre moje pomysły będę testować w perfumerii obwąchując potajemnie flakony.


Guerlain Shalimar Souffle De Parfum (woda perfumowana)
Skład: Głowa: cytryna, bergamotka, mandarynka; Serce: kwiat pomarańczy, jaśmin; Podstawa: wanilia, piżmo
To dowód, że kolejna wersja klasycznych już perfum może się nawet bardziej podobać niż oryginał. I to w niebiesko fioletowe ciapki.
Wąchałam w Douglasie i to była miłość od pierwszego wąchnięcia. W taką słodycz mogę się otulać w każdy chłodny dzień.






Nina Ricci Premier Jour (woda perfumowana)
Skład: Głowa: groszek wiosenny, mandarynka; Serce: orchidea, gardenia; Podstawa: wanilia, piżmo, drzewo sandałowe, nuty drzew
Znany i rozpoznawalny flakonik, a w środku słodki kwiatowo owocowy zapach…. którego kompletnie nie pamiętam.








Poniższe oddałam Mamie, więc na ich temat mam również niewiele do powiedzenia:



Burberry Touch For Women (woda perfumowana)
Skład: Głowa: dzika róża, żurawina, porzeczki; Serce: jaśmin, lilia, tuberoza; Podstawa: wanilia, brzoskwinia, mailna, cedr;








Pacco Rabanne Olympea (woda perfumowana)

Skład: Głowa: jaśmin, imbir, mandarynka; Serce: sól, wanilia; Podstawa: drzewo sandałowe, kaszmir, ambra





Legenda:
**** – boski zapach, o takim marzyłam;
*** - podoba mi się ale to chyba nie to;
** – nie czuję się z nim dobrze;
* – całkowicie nie dla mnie;

(zdjęcia i skład ze strony www.iperfumy.pl)

Brak komentarzy: