sobota, 24 lipca 2010

Musztarda ..

Długo zastanawiałam się jak ubrać w słowa mój pomysł na musztardę.
Aż do czasu, gdy w kartonie na najwyższej półce garderoby
odkopałam stary sweter w tymże kolorze.
Musztardowy, wełniany, cudny - no i "by claire.dk :)"
Tyle że w musztardówie czuję się źle a wyglądam fatalnie.
Szkoda, bo akurat w zeszłym roku byłby modny..........


Moje proroctwa na jesień 2010 - muszatardowy w połączeniu z szarością,
czekoladowym brązem (lub fioletem, granatem, purpurą)
Musztardowe zestawienia już od jakiegoś czasu chodzą mi po głowie ;)
Ale nie na sobie, we wnętrzach! 

Już na kilku blogach zauważyłam musztardowo-szare zestawienia,
na przykład: Trend Alert - Grey and Yellow
musztarda na ścianach, na meblach,  na dywanach, na oknach, na doniczkach, poduszkach
jest z czego  wybierać :)

Acha i musztarda w lodówce - ale tylko Dijon :)

Brak komentarzy: