czwartek, 6 maja 2010

Jaka sofa?


Napatrzyłam się na meble Ligne roset i zapragnęłam nowej sofy. 
Niestety znów nastąpiło zderzenie z brutalną rzeczywistością, domowym budżetem i .....
na tapetę znów weszły meble z IKEI. 
Miałam nadzieje się już od nich uwolnić w moim DOROSŁYM mieszkaniu!!!

Wczoraj już byłam prawie pewna, że na moich salonach wkrótce zagości BEDDINGE w zielonym obiciu,
ale dziś znowu myślę sobie, może lepiej KARLSTAD? 
Kanapa Beddinge chyba za bardzo przypomina mi moją "panieńską" wersalkę.... 
z tą różnicą, że była niebieska. 
Natomiast Karlstad jest ... dość droga..a przydałby się jeszcze do niej podnóżek.....
i takim to sposobem kanapy nie mam nadal.. i chyba prędko mieć nie będę ;)

Posted by Picasa
Zdjęcia ze stron IKEA i bloga IKEI - niestety pogubiły się linki. 

2 komentarze:

calypso pisze...

czesc, chcialabym uzyc tego zdjecia z zielona sofa ikea... jest twoje ?

Izostworek pisze...

@calypso, widzę, że ze starych postów (a tutaj jest z 2010) pogubiły się linki. To są zdjęcia ze stron IKEA. Nie mam ich już jak zaktualizować, a nie chcę usuwać starych postów. Tych zielonych obić nie ma już od lat w ofercie.