piątek, 21 października 2022

Jak upchnąć biurko w małej sypialni

Poprzedni post traktuje o tym, jak podbyć się miejsca do pracy z salonu ;) tymczasem wysmażyłam specjalnie dla Was tę sypialnię, w kolorze pasty do zębów, aby sprawdzić, czy zmieści się tu biurko. 

W mojej sypialni (wymiary poniżej) .... zmieści się. Pod warunkiem że biurko jest wąskie, łóżko jest nie szersze niż 140 i nie dłuższe niż 200 cm, a szafy nie trzeba otwierać zbyt często. Mogłabym przedzielić pokój firanką i stworzyć dwie części. Dla mnie takie miejsce do pracy jest wystarczające, niestety dla niektórych inżynierów jest za małe. Zdecydowanie nie można tu wygodnie ułożyć nóg na biurku ani siepać ziarenek słonecznika. Według mnie dostęp do okna i dziennego światła jest bardzo korzystny. 


Druga wersja projektu wiąże się z dopchnięciem łóżka do kaloryfera i do okna, niestety wyklucza to wyjście z łóżka na tę stronę. Oddzielenie łóżka i biurka regałem KALLAX stworzy dodatkowe miejsce do przechowywania, a będzie go jeszcze więcej jeśli zdecydujemy się na łóżko z pojemnikiem i podnoszoną ramą np. MALM z IKEA. 





Uwaga, łóżko MALM na materac 140 - ma wymiar 155x210 cm, więc sprawdźcie czy ten wymiar nie jest za duży, aby wygodnie wstaż z łóżka lub przejść do okna. W tej konfiguracji niestety dostęp do światła dziennego jest znacznie mniejszy, ale za to możemy pozwolić sobie na szersze biurko.


Dla przypomnienia, rzut sypialni w naszym mieszkaniu. Projekt wykonałam przy użyciu darmowej wersji programu Floorplanner. 

Brak komentarzy: