wtorek, 5 czerwca 2012

2012 w Nowym Roku .....

Witam :) w Nowym Roku 2012, z dużym poślizgiem ...
bo dopiero w czerwcu mam chwilę na odkurzenie bloga,
zamiotę okruchy pod dywan i przegonię pająki ;)
nic nie mam niestety na swoją obronę ......

Od dzisiaj jest nowa zieloniutka tapeta i dynamiczny widok,
mam nadzieję że będzie w nim łatwiej odnaleźć ciekawe posty.


W tym roku chciałabym rozwinąć temat audytów energetycznych,
oraz certyfikatów (tzw. świadectw charakterystyki energetycznej),
wykorzystując nabytą podczas studiów podyplomowych wiedzę.

Już niedługo mam zamiar rozpocząć pracę nad uruchomieniem
nowego bloga o tym jak wybudować ciepły dom i jak oszczędzać energię.


Natomiast na izostworkowym blogu "Daydreamer ..... "
już wkrótce seria wpisów o urządzaniu pokoju dziecięcego,
do której mam uzbierane kilkaset zdjęć z internetu ;)


oraz opinia o mojej kanapie i krzesłach ..... pod tytułem "nie polecam"

Mam nadzieję że znajdę na to wszystko czas :)


Brak komentarzy: