wtorek, 23 marca 2010

szaro - liliowo - fioletowo :)

Uwielbiam kwiaty, one zawsze dodają wnętrzom uroku,
przykładowo storczyki w ozdobnych doniczkach.
O ile kotki ich nie pożrą ;) niestety ja mam kwiatki tylko na obrazkach.
Mam jeszcze drzewko w sypialni.....

Koty nie tkną obrazów na ścianie i miejmy nadzieję nie obgryzą naklejek ściennych,
lub szablonów namalowanych farbą, możecie je zrobić gdy będą już ustawione meble
(polecam http://www.artofwall.com.pl)

Do sypialni pasuje pudrowy róż, jeśli występuje z szarością można go wzmocnić fioletem,
wrzosem, bardzo ładnie wygląda z meblami w jasnym kolorze (np brzoza, klon),
nawet kolorowa pościel może bardzo zdobić sypialnię.

Jeśli chodzi o dywany - to polecam gorąco chodniki z bambusa,
są w odcieniach brązu i szarości - ja mam nawet zielony :)

Tkaniny mogą być w różnych odcieniach tego samego koloru,
albo w różnych kolorach ale w ten sam wzorek, o różnych fakturach też mogą być :)

Fajnie też wygląda wiklina, oprócz wiklinowych pudeł, są kosze (np. na bieliznę)
taborety, stoliki, a nawet lampy - nie wspomnę o kocich koszykach :)
i od razu klimat jak się patrzy !

Najwyżej jak się znudzi, można pochować do kartonu i zmienić wystrój na inny kolor.

 

 

 

 
Posted by Picasa

Brak komentarzy: